mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Malin - 6 januari 2013 23:12


Saknaden är enorm :( Vill ha dig här hos mig nu o för alltid <3 Hoppas jag aldrig förlorar dig Jack <3 För vill inte förlora dig <3 Önskar det blir du o jag för alltid <3

Av Malin - 6 januari 2013 20:46

Hehe när man väntar på något så känns det som om tiden går väldigt långsamt. och man är ständigt orolig över att förlora det man väntar på.

Men vänta det kan jag ;) Otålig lär jag bli visserligen. Men vänta det kommer jag göra och lyckliga som fan kommer jag bli när väntan är över o om svaret blir att han vill gå in i ett förhållande med mig <3


Men det kan ju sluta olyckligt me. men det vägrar jag tro att det gör...Tror det kommer sluta lyckligt. Hoppas på det igallafall <3 <3


Är trött på ensamheten och vill inte bo ensam längre :( får panik av ensamheten :( O jag vill ha min jack boendes här hos mig nu <3 Får se om det blir flytt o när det blir av i sådannafall o om det blir jag o jack <3
Hoppas för fullt gör jag iallafall <3


Hehe hoppas jag får pengar i veckan me ;) För då åker Jag o Filicia o Diva hem till jack på fredag efter skolan o stannar till måndag eller söndag ;) Beror på om jag har skola på måndag eller ej ;) Återstår o se ;) Hoppas gör jag iallafall <3 Vill träffa min Jack igen <3 Saknar honom sjukt mycket <3


Blir jobbigt o behöva åka hem sen igen dock :( vill ej åka ifrån jack. Vill ha han hos mig hela tiden ju <3


Vill leva resten av livet med jack   tidigt o säga ja det må det vara men så känner jag <3 o att se Jack som far till resten av mina barn vill jag me <3 Känns som om jag hittat den rätta nu <3 kort tid har gått men det känns som om jag hittat den rätta nu <3 Får se vart tiden leder till <3 <3 <3


Nu skall jag ta o chatta med min älskade jack igen ;) <3 <3 <3


ha det gött ;)

Av Malin - 6 januari 2013 20:18

Hehe har ju inte alls konstiga namn på mina häster på Howrse spelet som jag spelar hahaha ne då jag är inte alls kär ;) <3 är så kär så jag ej vet vart jag skall ta vägen ju ;) <3 <3


         

Av Malin - 6 januari 2013 02:12



Vill vara hos dig nu <3 Saknar dig jack <3

Av Malin - 6 januari 2013 02:08


Är så kär..så glad att du är här <3

Av Malin - 6 januari 2013 02:04


Är sjukt kär <3

Av Malin - 6 januari 2013 01:55



Love is in the air <3 hehe <3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards