mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Malin - 26 januari 2013 21:43

är nog fan nått allvarligt fel med mig :(


Va fan det är för fel vet jag inte :(


Men Älsklingen är ute o har kul nu i kväll o jag sitter här o gråter :S Vet ej varför...bara att jag har panik efter 5 år utan vänner o ingen o umgås med..o sen 2010 blev man gravid o väntade min underbara dotter. men blev inlåst av fadern för det o sen föddes dottern o då blev jag fast med dottern medans fadern va ute o roade sig o åkte iväg o umgicks med sina vänner istället för o bjuda hem dom o sen åkte iväg o va borta 1 vecka på hösten o 1 vecka på våren..men jag fick aldrig åka iväg utan dottern. Men har inget imot o få spendera all min tid med min älskade dotter så jag klagade inte. Men bara det säger ju sig själv att jag är lämpligast o ha dottern o inte fadern...han ville ju inte ens ha barnet...han ville jag skulle göra abort!! Men jag är emot abort o det vart han skit sur över.


Men men...sen när jag lämnade fadern i maj 2012 så har jag suttit inlåst i lägenheten varje dag o helg och endast kommit till skolan o ingen annan stans fram tills jag träffade älsklingen min nu..min bror har haft fest hemma men har fått va med på 2 av dom bara o inga fler o på ena blev jag ju inte ens full på innan alla fick gå för att bror min deckat...o andra så blev jag lite full på bara.


Men vet ej varför jag blir så avensjuk när andra har kul o inte jag kan ha kul :( Eller avensjuk o avensjuk....blir ledsen som fan när andra har kul som jag känner. Kan ej styra det :(


Har blivit bjuden på o festa med klasskamraterna många gånger...men har fått tacka nej bara för att jag inte kan ta mig till stan eller för att jag haft dottern just den helgen o nu senast har jag fått tacka nej för att jag har hunden. Och det har gjort att jag lätt blir ledsen me :(


sen saknar jag älsklingen sjukt mycket me så blir lätt ledsen och sur för små saker för att saknaden är så stor efter älsklingen. Gör sjukt onte o behöva vara ifrån älsklingen :( Önskar han kunde flytta hit nu :( Så man slapp denna smärtan och slapp vara så långt ifrån varandra...det tar död på mig o behöva vara ifrån älsklingen :(


Sover skit dåligt på nätterna nu me för att jag saknar älsklingen min och för det hela med soc och utredningen me :( Vill inte sova ensam :(



Hahahaha nu kanske ni alla tycker jag verkar helt sjuk i huvudet eller nått...men testa själva o leva 5 år utan en enda vän o inte få komma ut o ha kul typ o när man har ett självförtroende på noll och inget bra psyke så kan man bli lite smått konstig av den enorma paniken man fått efter 5 år. Men nu har jag älsklingen min o åka hem till ibland <3


Undrar vad älsklingen säger när han läser detta?


Ne men skall rasta hundar nu o sen se om jag kan sova när jag mår så här.


Tänker o saknar min älskling. Älskar dig jack <3 <3

Av Malin - 26 januari 2013 19:59

Jaha ensamt ikväll utan älsklingen. Älsklingen är på Fest med fotbollslaget så nu har jag ingen o chatta med ikväll :(


Bara skriva sms men vill ju inte störa honom när han är på fest. Kan väll ej va så kul o behöva svara på sms hela tiden när man är iväg. Så det blir en sjukt jävla tråkig kväll nu :(


O imorgon åker dotterna hem till sin far :( Vill ej skicka iväg henne dit :(


snyggt...nu gråter man me :( Faaaaannn.


skiter fan i det här nu...ha så kul alla...för ni alla andra kan ju ha kul !!!


Tänker o saknar min älskling så det gör ont. Älskar dig jack <3

Ovido - Quiz & Flashcards