mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Malin - 5 januari 2013 23:23

Hoppades på o få pengar nästa vecka...men nu verkar det vara skit samma :(

Hoppades förfullt...men nu kanske det blir en ensam helg nästa helg me.


Men kommer fler helger o fler vecko dagar o fler möjligheter o kunna träffas igen. Men saknar dig ju så otroligt mycket ju...vill ha dig här hos mig nu. Vill inte sitta här ensam.


Hahaha hade ju nästan kunnat se till o kommit dit ut annars ;) Fast blir nog inte så bra det. Fast att åka tåg o buss med hund o dotter har jag inga problem me...men när familjen kommer på besök så skall jag nog hålla mig hemma tror jag. Får se vad som händer o sker.

Blir o få stå ut o vara ensam nästa helg me annars o sen där efter kanske få träffa jack igen ;)


Längtar tills vi träffas igen iallafall <3 Och hoppas att en dag få höra att jack vill ha ett förhållande med mig <3 ;) Men ger den tiden det behövs <3 


Nehe fortsätta chatta med min älskade jack <3 ;)

Av Malin - 5 januari 2013 20:53

               

Av Malin - 5 januari 2013 20:24

Hehehe sitter o chattar med jack o nämner att om det skulle bli han o jag o vi skulle flytta ihop så frågade jag om han kunde tänka sig flytta hit då ;) Hehe svaret blev ja och har ju erbjudande att hyrköpa huset så det funderade vi på o göra då me o sen planerades det visst in att en pool skulle byggas fram över då me och staket skall fixas runt trädgården och sen skall marken jämnas till så det ej rinner in vatten i källaren om det blir mycket regn igen <3


så nu längtar jag ju ännu mer på att tiden skall komma då det blir förhållande <3 jag vet vad jag vill redan <3 så jag väntar bara på besked typ om hur det blir o slutar <3

men vill han ha tid så får han det. O han ger mig tid me med min skada och det är guld värt för mig. Han är så underbar <3


Barn vill vi båda ha me <3 jag har min underbara dotter o fler barn vill jag ha <3 Lilla filicia behöver syskon <3 o jag som ville ha 2års skillnad på mina barn får acceptera att det blir fler år mellan första o andra barnet. men sen hoppas jag på o kunna hålla 2års skillnaden ;) <3


hehe fler hundar kommer det o bli me och sen i framtiden så kommer jag fixa mig en häst me <3 och om Filicia fastnar för hästar och vill ha sig en häst så skall det fixas i framtiden me <3 Hehe undrar vad Jack säger om den planen jag har med hästar hehe <3 Men det är min dröm jag har haft sen jag va liten o den dagen jag kan få den o slå in så kommer jag fixa det ;)

Finns olika ställen där man kan hyra stallplats i närheten där jag bor me så det skall nog kunna lösas det här med häst fram över ;)

Vill ha Jack här hos mig nu. hade gärna haft han boende hos mig redan nu. Saknar Jack jätte mycket.

Alltså är så kär så jag vet inte vart jag skall ta vägen ju <3 ;)

Men just nu kan jag bara sitta o vänta på dagen då det blir vi o drömma om att vi snart flyttar ihop ;) <3


Nu skall jag ta o vara social på msn igen ;) Ha det gött ;)


Tänker o saknar min Jack <3

Ovido - Quiz & Flashcards