mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Malin - 15 januari 2013 22:55

Jippi <3 <3 Imorgon kommer Älsklingen hem till mig o stannar till Måndag <3 <3


Så nu sitter jag o vill ha morgondagen snabbt <3


Skall upp tidigt imorgon me då man skall på möte vid typ 10:15 men måste ta bussen vid 07:47 o få vänta i stan från 08:20 tills mötet börjar.


Men skall väll ta o se om jag hittar nått till Filicias födelsedag o sen fixa hundmat så jag kan hämta det sen ikväll då en av arbetarna på djuraffären bor i korsberga hon me så hon tar hem det så får jag hämta det hos henne så jag slipper bära runt hundmaten inne i stan och  på bussen ;) Är snällt av henne o göra så ;)


Får se imorgon om det blir att älsklingen kan ta halv tio tåget eller om det blir 13:15 tåget. Kan han ta den tidiga så möts vi redan inne i stan imorgon ;) annars möts vi hemma hos mig <3


Men vill att tiden skall gå jätte snabbt nu. Vill ha min älskling hos mig nu ju. önskar han inte behövde åka här ifrån sen. Men får vänta o hoppas på flytta inom kort <3


Ne nu skall jag ta o rasta hundarna o sen blir det o sova så att morgondagen kommer snabbare :P


Ha det så gött ;)


Tänker o saknar min älskling <3 Älskar dig Jack <3

Ovido - Quiz & Flashcards