mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Malin - 27 januari 2013 21:36

Hmm igår vart jag deppig och överkänslig mot allt o inget utan anledning och idag är jag hur glad som hällst och sjunger och dansar och är bara på extremt bra humör :S Är på ovanligt bra humör för o vara utan cigg dessutom :S Fast har ju nicotin plåster på men så här glad brukar jag inte vara. 


Men under all denna gladhet så är jag sjukt närvös och orolig över denna utredning som socialen har börjat.


Men måste göra det bästa av situationen och göra allt i min makt för o vinna allt som kommer hända fram över nu. Kan ej sitta o deppa ner mig totalt över det hela. Får bita ihop o va så positiv som möjligt över sitoationen.


Och på fredag får jag träffa min älskling igen <3 <3 =D längtar sjukt mycket på o få träffa älsklingen igen. Önskar han aldrig behövde åka här ifrån, utan stannade för gott här hos mig. Men Den dagen kommer snart hoppas ja då vi slipper åka ifrån varandra utan bor ihop istället :P <3




Det finns en tanke jag har hela tiden i huvudet som skulle kunna hjälpa mig i denna utredning som socialen har nu när det gäller dottern...och det hade vart om jack kunnat flytta hit..men det går ej nu. o kan ju ej tjata till mig det heller. Något som man får vänta på tills möjligheten finns till det.

Men för soc så ser dom mig som bättre vårdnadshavare om jag har ett fast förhållande o bor ihop med min partner. Men det är inget jag kan göra åt. Men soc vet att jag har ett förhållande o dom kommer få veta att det kommer bli att vi bor ihop längre fram när det blir möjlighet till flytt.


hmm att skriva om soc utredningen fick mig på sämre humör igen. Så nu skriver jag inte mer om det.


Imorgon är man ledig från skolan eller jag ska jobba med gastronomin imorgon hemma. Och sen blir det o jobba i köket o laga mat till restaurang gästerna under tisdag till torsdag o sen är det gastronomi på fredag och sen skall jag till BVC vid 10 på fredagen för en 2 års kontroll på Filicia och sen tillbaka till skolan och sen kommer älsklingen o får se om han tar tåget så han är i stan vid 11:45 och kommer o äter med mig på skolan o sen tar vi o åker hem vid 13:55 <3


ahh vill ha fredag nu!!! Vill ha älsklingen hos mig nu :( <3 <3


Nehe nu ska jag in till mamma för nu har proppen till köket gått igen o vi har inga fler proppar. Får se hur vi ska lösa det här nu.


Ha det gött.


Tänker o saknar min älskling sjukt mycket <3 Älskar dig Jack <3

Ovido - Quiz & Flashcards