mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Malin - 8 januari 2013 20:26

Jaha idag blev det att jag ringde till sjukan för att kolla upp min älskade dotters hosta som hon har haft i 4 veckor nu. Sen blev det o kolla upp min hosta me.
Men vi lider bara av en vanlig hedlig förkylnings virusinfektion. Men vi fick varsin host medicin och sen fick jag medicin mot mina förstoppningsbesvär me då docktorn märkte det inte alls stod rätt till när han skulle klämma o ha sig på magen. Va visst allvarligt att jag ej kan göra nummer 2 mer en 1 gång i veckan typ. Så fick en flytande medicin nu istället för det äckliga pullvret jag hade hemma. O denna skall tydligen vara mer effektiv. Får hoppas det hjälper. Som han sa så vill jag ej råka få framfall eller andra problem i framtiden. Så hoppas nu detta funkar bättre. Då kommer alla smärtor jag har i magen o försvinna me..O det skall bli skönt om dom försvinner! Men men nog om detta nu ;)

Sitter just nu o väntar på att min älskade jack skall ta o komma hem från sin fotbollsträning nu ;) Och vill ha fredag nu <3 Vill vara hos jack <3 Vill ej sitta här ensam utan honom. Saknar honom sjukt mycket <3 Önskar jag hade honom boende hos mig nu <3 Får se hur lång tid det tar innan han bor här :D <3 <3


Nehe nu skall jag ta o fixa och ändra massa med CSN under väntan på min älskade Jack <3


ha det gött

Ovido - Quiz & Flashcards