mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Malin - 25 januari 2013 11:08

Fan :( Är rädd o orolig över hur allt kommer o gå :(


Min dotters far har ljugit ihop lögner om mig till soc och det skall bli utredning nu och jag är sjukt förbannad på Filicias far!!


Man kan fan inte ljuga ihop massa skit!! Han skall passa sig!! han har en dotter som han fått besöksförbud på och fick skriva av sig som fader på barnet o dom flyttade till paris!! Han behövde ju fan ha 2 soc arbetare o 2 poliser med sig för o få träffa sin dotter innan dom flyttade o han fick avsäga sig som far!!!


Och bara den att han stoppar snus prillor i munnen på Filicia o tycker det är skit kul när han gör det!! O jag skäller som fan för han gör det.Men han lyssnar inte!! Han lär henne hur man öppnar snusdosor så hon kan komma åt hans snus!! Han är sjuk i huvudet!! Han kan ej fostra ett barn! hon får göra precis vad hon vill För honom och han lär henne att hundar är hästar. Dom kan man rida på!!! Så jävla sjukt!! Han satte henne på ryggen på en rottweiler som man inte kan lita på då hon kan hugga!! O nu tror filicia att alla hundar kan man leka med och rida på och slå o dra i pälsen på!! O det är för att Fadern dessutom tycket det va skit kul att filicia drog hans katt i svansen o släpade katten runt i hela lägenheten!!!


Men säger bara som så oavsett hur det slutar o skall dom ta filicia från mig så skall hon till fosterfamilj!! För hon skall inte bo hos sin far!! Han låter henne sova bredvid honom i sängen o han kan ta struptag i sömnen på Filicia!! För det är ju därför han förlorade den förra dottern då han ströp modern i sömnen men hon vaknade o fick Peter o sluta i tid så hon ej ströps ihjäl!! Det är vad Peter själv berättat för mig!! Så hur fan kan han låta Filicia sova bredvid honom i sängen nu då!! Han har själv sagt att dom hämska mardrömmarna kommit tillbaka som orsakade att han blir våldsam i sömnen!!!



Han klagar till soc o påstår han är orolig för filicia när hon är hos mig bara för att jag har ont om pengar i slutet av månaderna!! Men jag har all mat hemma!! Är aldrig utan mat!! Vi har alltid allt vi behöver hemma!! Är bara jag som får vara utan Cigg!! Men skall sluta röka nu!! och jag får ju se till o köpa alla blöjor till dagis helatiden me då han vägrar köpa blöjor till dagis!! Det är jag som får köpa all Filicias mediciner när hon är sjuk!! han betalar inte ett skit i medicin!! Han säger att 38graders temp inte är feber!! Så filicia är oftast sjuk när hon kommer till mig. O han klagar på att hon är sjuk ofta hos mig o att jag ofta är sjuk!! Men vafan han skickar ju henne till dagis med feber ju!! O är han själv magsjuk eller sjuk så skickar han Filicia hem till mig för att han inte kan ta hand om Filicia när han är sjuk!! Men jag tar hand om filicia oavsett hur sjuk jag blir! Jag skickar inte iväg henne till fadern bara för att jag är sjuk!


Och när filicia va 2-3 månader så sov hon i vår säng och jag gick ut o rökte o kom in o då hade hon vaknat o rullat ur sängen och jag mådde skit för att det hade hänt!! Vågade inte berätta det för fadern för jag va livrädd o bli anklagad som värdelös mor för det hände!! Min mamma va hos oss då me o hon vet vilken panik jag hade av händelsen!! O mår fortfarande skit över den händelsen men hon skadade sig inte! Hon fick inga skador när hon rullat ur sängen o ner på golvet!


Sen på står fadern att han är orolig att jag tänker flytta o ta dottern från han på grund av flytt!! Nej det skall jag inte!! har jag inte ensam vårdnad så flyttar jag inte !! o har jag inte möjligheten o köra dottern till honom så flyttar jag ingen stans!! Han vägrar lyssna på mig när jag säger att jag inte ska flytta!!




Önskar min älskling bodde hos mig nu :( Vill inte vara ensam under alla omständigheter nu :( Mår skit :( Är rädd o orolig :( Vill ha stöd av älsklingen <3 :( Men svårt o stödja när man bor på varsitt håll :(


Önskar att allt detta blir klart snabbt så oron o rädslan kan försvinna så man kan få ro i kroppen!!


Ahh vill ha älsklingen här :( <3


Nu kan jag inte skriva mer. Filicia skall äta o sova middag nu.


Ha det så gött.


Tänker o saknar min älskling som fan :( <3 Älskar dig Jack <3

Ovido - Quiz & Flashcards