mallanthedarkgirl

Direktlänk till inlägg 3 januari 2013

Lite tankar eller va man skall säga ;)

Av Malin - 3 januari 2013 22:20

Jaha vart skall man börja ;)


det hela började 2012-11-28 15:00:24 då jag fick första meddelandet av Jack på kamrat och vi började o prata och efter o ha pratat någon timme så slutade det med att jag hade hans msn fast det krånglade o ingen av oss kunde lägga till den andre på msn. Tror det tog 1-2 dagar innan msn ville funka som den ska. Sen har vi suttit o chattat varje dag sen dess och sen hittade jag jack på Facebook me o la till han där o fick se mer bilder på honom o fastnade i stortsett för honom direkt. sen tror det vart 2 veckor efter vi börjat prata som det slutade med att Jack kom hem till mig o hälsade på :) Så då fick vi träffas o Jack fick träffa min dotter me, o min dottern fastnade för jack väldigt snabbt me o lämnade tillslut inte jack ifred hehe :) Va mysigt o se dom två busa med en boll ihop och mysigt o se att filicia gillade Jack så pass som hon gör o skulle hela tiden ha med sig jack överallt typ ;) Jack stannade hos mig i 3 dagar den veckan o vart ju hemma från skolan då dottern vart sjuk så va trevligt med lite sällskap under veckan :)
Efter dessa 3 dagar som Jack va hos mig räckte för att jag skulle bli kär. Har så sjukt lätt o bli kär så jag skämms nästan över mig själv ibland. Men är kär igen och För mig är Jack underbar på alla sett o vis och ett + i kanten är ju att han är ju snygg me ;) Sen efter att Jack hade åkt hem efter dessa 3 dagar hos mig så tog det ej lång tid innan vi började planera nästa gång vi skulle träffas o denna gången hos honom istället ;) Blev massa krångel för mig då med pengar o allt, men det löste sig sen då jag kom på att jag fick ju pengar för mina skolböcker. så pengar till resan tur o retur hade jag då ;) O pengar på kontot för o klara mig månaden ut så det löste sig och den 30/12 så satte jag o diva oss på tågen hem till Jack o där blev vid från den 30/12 till den 2/1-13 och det va mina 4 bästa dagar i mitt liv sen min dotter föddes.

O nu är jag så kär så jag vet ej vad jag skall ta vägen typ. Kommer på mig själv att jag ler varje gång jag tänker på Jack och varje gång han skriver på msn så ler jag o så pirrar det i magen typ ;)

Allvarligt. Skulle han säga att han vill ha mig så är svaret ja.
Skulle jag kunna tänka mig ett liv med jack? JA det skulle jag. Ingen tvekan om det. Så kär är jag   


Men är ju den att jag dock är orolig att jag o med min skada o blyghet o allt skall sluta med att jag sabbar allt eller nått :( Men känns just nu som att med jack så tror jag att det hela kommer kunna släppa snabbare en vad det brukar göra. O det är ju positivt det ju ;) o hoppas på att jag skall kunna slappna av så pass så det slipper vara en katastrof för länge o va med mig.

Det återstår o se vad Jack bestämmer sig för fram över o sen se om han då har tålamodet o stå ut med mig....Önskar jag kunde glömma allt o lägga det bakom mig. Hoppas jag en dag kommer lyckas med det. kanske går med hjälp av någon som står ut.

För allt i världen så vill jag ej förlora Jack nu iallafall. Visst vart ej länge sen jag satt här o skrev att jag vart kär o allt i micke. Visst glömma Micke lär jag ej göra på ett bra tag...Men Livet går vidare o nu har jag hittat världens underbaraste och han finns på msn varje dag o svarar på sms me. han försvinner ej mitt i allt o är borta i veckor innan han kan höra av sig igen. Har hellre en som finns där för en varje dag en en som aldrig har tid.

Trodde ej jag skulle bli så här kär igen men det har jag blivit. Känner mig smått dum som gått o blivit dunder kär i någon efter så här kort tid men jag kan ej styra mina känslor och nu kan jag bara hoppas på det bästa.



Men sen när jag mådde som dåligast då när Micke slutade prata med mig så fanns jack där och fick mig o må bättre och jag kom ut från den deppiga bubblan jag fanns i då. Jack fick mig o komma upp på fötterna igen. Tack vare jack så fick jag hoppet tillbaka om att jag kanske skall få bli lycklig endå. Känns som om jag hittat den rätta för mig nu. Nu kan jag bara hoppas på att det kanske blir jag o Jack me. Men det får tiden som sagt va avgöra.

Får väll se vad Jack säger nu när han läst detta ;) Det blev lite huller om buller endås här nu. Men allt kommer inte upp i rätt ordning.

Men som sagt så jag är kär o skulle kunna tänka mig ett liv med Jack.

Nu vet jag inte vad jag skall skriva mer för tillfället...skall ta o skrivadirekt när det kommer upp nått mer o skriva. ;)

Nu får ni ha det gött så länge så skall jag hoppas på att jag ej skrämmer iväg någon nu ;) hehe :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 april 2018 00:06

Länge sen man skrev här.   Men nu för tiden har man jobb och fullt upp. Inget jobb man vill ha visserligen. Men man får ta det när man inget annat får. Har fått stå ut där sen 3maj 2016 nu.   Men mår inge bra alls längre. Är så sjukt jävla tr...

Av Malin - 11 oktober 2014 20:48

Blir less o irriterad!!!!   Alla andra får ha skoj o kul o träffa andra o ha kul m.m men fan aldrig jag :(   När jag bodde i Skåne så va jag aldrig ensam en enda dag. Va alltid någon vän hemma hos mig eller så va jag hos en vän o umgicks. Ång...

Av Malin - 14 juli 2014 20:24

Samma visa varje år.   Blir alltid besviken o ledsen.   Skulle fixat min egna tårta idag men orkade inte så får väll fixa den imorgon. Eller ja bottnarna är ju köpta, men orkade ej fixa fyllningen o grädden o pyntningen. Så imorgon blir det t...

Av Malin - 9 juni 2014 14:30


    Nu så är det inte lång tid kvar tills den lille tittar ut <3 6/7 är BF <3 Längtar så jag håller på o dör. Men är sjukt orolig över förlossningen :S Orolig om jag hinner få ryggmärgsbedövningen eller ej. Är rädd att det kommer gö...

Av Malin - 1 mars 2014 19:31

Idag spelade Vetlanda Rugby Klubb vetlandas första Cup nogonsin och imorgon blir det någon match till för dom o spela ;) Dagens 3 matcher gick bra även trots att dom förlorade. Men dom kämpade på och klarade sig väldigt bra för o möta rutinerade ru...

Ovido - Quiz & Flashcards