mallanthedarkgirl

Direktlänk till inlägg 9 januari 2013

Panik :( :(

Av Malin - 9 januari 2013 21:31

Har smått panik här hemma nu :( Min älskade dotter har åkt på 40graders feber idag och jag har gett henne alvedon men febern är fortfarande uppe i 40 grader :( Det är väldigt oroväckande detta här :( Är rädd det skall hända henne nått :(

Hoppas hon mår bättre imorgon o att febern den försvinner över natten. Inte kul när hon ej är piggelin. Får se om hon är frisk innan fredag me så vi kan åka till Jack <3 Men är hon ej frisk så blir vi hemma. Önskar Jack kunnde komma hit istället om det kör ihop sig helt för mig. Har ju fått rese pengar o allt av jack nu me o så kan jag kanske inte komma nu bara för det :( :(


O möbler måste jag fixa så jävla snabbt jag bara kan nu!! För nu är jag trött på att filicias far är på mig hela tiden o påstår att jag är egoist!! och det är jag inte!! och man hör på honom när han pratar o kränker mig att han gör allt för att han skall kunna ta Filicia från mig. Och han skall inte tror att han skall få någon vårdnad av Filicia...Nej nej nej...den skall jag ha..Han kan ju för fan inte ta hand om Filicia...Hon är ju en levande leksaks docka i hans ögon!!! Låter henne ha hundar som hästar och att lyfta och sätta henne på ryggen på en hund som det ej går o lita på! som kan hugga dessutom!! hur ansvarsfull är man då?!
Flyttar Jack hit så får jag fler möbler o då kan jag söka vårdnaden och sen är det ju ett + i kanten om man är sambos när jag söker vårdnaden. Det stärker chanserna att får vårdnaden...Men oavsett så kan jag ej vänta länge till nu...Måste få bort Filicia från sin far. Varannan helg får hon va hos sin far inte mer..Han klarar ej av o ha henne.


Önskar Jack kunde flytta hit nu :( Men får väll göra mig fattig denna månaden efter allt är betalt o inköpt så blir det o ta resten o köpa så mycket jag kan i möbelväg.


Önskar jag hade Jack här hos mig nu :( Mår piss och har panik :(

Är totalt förälskad i Jack och önskar jag hade han boendes hos mig nu <3 Vill ej bo så långt ifrån han som jag gör nu :( Vill vakna varje dag med Jack bredvid mig o få somna tillsammans varje dag <3 Vill ej somna ensam i min säng :( Vill ha min älskade Jack hos mig nu o föralltid <3


Får hoppas Min älskade dotter mår bättre imorgon o hoppas hon är frisk på fredag så vi kan åka så får Filicia träffa Jack igen då hon älskar jack redan min lilla tös :) Hon lät inte Jack vara ifred en sekund när han va hos oss o hälsade på <3 hon drog med honom överallt o tyckte han skulle leka med henne <3

O sen så får hon träffa jacks bror o hans tjej me ;)


Nehe nu får det bli bra med skrivandet för denna gång.


Saknar min älskade jack sjukt mycket :( <3


ha det så gött alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 april 2018 00:06

Länge sen man skrev här.   Men nu för tiden har man jobb och fullt upp. Inget jobb man vill ha visserligen. Men man får ta det när man inget annat får. Har fått stå ut där sen 3maj 2016 nu.   Men mår inge bra alls längre. Är så sjukt jävla tr...

Av Malin - 11 oktober 2014 20:48

Blir less o irriterad!!!!   Alla andra får ha skoj o kul o träffa andra o ha kul m.m men fan aldrig jag :(   När jag bodde i Skåne så va jag aldrig ensam en enda dag. Va alltid någon vän hemma hos mig eller så va jag hos en vän o umgicks. Ång...

Av Malin - 14 juli 2014 20:24

Samma visa varje år.   Blir alltid besviken o ledsen.   Skulle fixat min egna tårta idag men orkade inte så får väll fixa den imorgon. Eller ja bottnarna är ju köpta, men orkade ej fixa fyllningen o grädden o pyntningen. Så imorgon blir det t...

Av Malin - 9 juni 2014 14:30


    Nu så är det inte lång tid kvar tills den lille tittar ut <3 6/7 är BF <3 Längtar så jag håller på o dör. Men är sjukt orolig över förlossningen :S Orolig om jag hinner få ryggmärgsbedövningen eller ej. Är rädd att det kommer gö...

Av Malin - 1 mars 2014 19:31

Idag spelade Vetlanda Rugby Klubb vetlandas första Cup nogonsin och imorgon blir det någon match till för dom o spela ;) Dagens 3 matcher gick bra även trots att dom förlorade. Men dom kämpade på och klarade sig väldigt bra för o möta rutinerade ru...

Ovido - Quiz & Flashcards