mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Malin - 8 augusti 2012 23:01

     

Har träffat en underbar kille på kamrat som jag har fastnat för totalt. Är så kär så jag vet inte vad jag ska ta vägen.
Kan inte förstå hur jag hamnade i denna sitsen och hur jag kan bli så här kär i en så underbar kille som jag aldrig har träffat. Men det är en underbar känsla som jag har och jag hoppas att jag inte förlorar han. Känner mig så himla dum som fastnat så här mycket för han på så här kort tid och jag är rädd att han inte ska tycka likadant och jag är rädd för att jag ska sabba det hela :( Men han säger han gillar mig o saknar mig och tänker på mig och drömmer om mig och det värmer extremt mycket o höra  


Jag hoppas och önskar för allt på världen att det skulle kunna bli han o jag. Men jag kan inget annat en o hoppas. Jag bor ju i småland och han i dalarna. Så det är ju en bit ifrån varandra men jag flyttar så gärna så. Har bara 1 år kvar i skolan och sen kan jag flytta vart som hällst då

Varje dag sen jag började prata med han så har jag kännt mig konstig. Jag har saknat han varige minut o sekund varige dag och så fort jag ser att han skrivit till mig på msn eller kamrat så blir hela jag varm och lycklig av att höra av honom. Är svårt o förklara mina känslor jag har för han. Men jag kollar min kamrat 10-15 gånger om dagen i förhoppning om att han har svarat mig där och är jag inte vid datan så är jag på msn och kamrat på mobilen så jag ej skall missa när han är inne på msn eller kamrat. Men vet att han jobbar och att hans jobb tar mycket tid och han älskar sitt jobb och det kan jag förstå. Han är väldigt aktiv med och det är ju inte jag just nu. Men ska bli mer aktiv då både jag o min dotter mår bättre av det.

Men jag saknar han så mycket att det gör ont när han jobbar m.m

Han har fått mitt mobilnr men har ej fått sms från han. Och jag kan förstå om han vill vänta lite längre innan han vill ge ut sitt nr. Är ju inte bara jag som kan vara osäker o orolig över att förlora den andre. Är ivrig och otålig när jag väntar på o få svar på mina meddelande på kamrat. Men är så skönt o få höra av från honom när han skriver, Blir varm i hela kroppen och smälter direkt då när han har skrivit. Önskar att jag fick vara i närheten o få traffa han varige dag istället. Men tiden och hans känslor bestämmer hur allt skall sluta och jag hoppas på det bästa.

 

 

Tänker och saknar han extremt mycket <3


 

Nu ska jag fortsätta plugga så jag blir klar. Ha det gött ;)


Ovido - Quiz & Flashcards