mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Malin - 12 augusti 2012 22:51

Jaha idag så bestämde sig min bror att vi skulle byta rum ;) Och kunde ej säga nej då jag har väntat på att få byta rum i 3 veckor nu och nu har jag ett större rum me ;) Så nu är det gjort ;) Så nu kan jag få upp lite mer saker från källaren som är mina och vi behöver inte längre oroa oss för att filicia ska ta sönder några sladdar och internet modem, då hon alltid drog ut alla sladdar till telefonen o modemet tidigare genom att flytta runt på sin säng för o komma åt alla sladdarna. Men nu har Filicia inga sladdar eller annat som hon kan komma åt.


Nehe nu ska jag ta och sova...ska upp kl: 04:30 imorgon. Hmm snacka om att jag kommer vara halft död imorgon. Men men bara o bita ihop och hoppas på att hjärtat mitt får igång internet igen så jag får prata och se han imorgon. Saknar han jätte mycket och tänker på han massor.


Får hoppas det går bra hos tandläkaren imorgon.


Men men nu blir det sängen och hoppas på o få sova bättre ikväll och på att få drömma många underbara drömmar om hjärtat mitt

Av Malin - 12 augusti 2012 15:20


Filicia ville äta själv ;) Men efter ett tag så tyckte filicia att mormor skulle bli matad istället ;) Hon ville jag skulle bli matad me ;)




   


Filicia va duktig på o äta själv

Av Malin - 12 augusti 2012 15:19


Vill träffa mitt hjärta <3

Av Malin - 12 augusti 2012 15:01


Im in love <3

;)

Av Malin - 12 augusti 2012 14:58


All i want is you <3<3<3<3<3

Av Malin - 12 augusti 2012 14:30


Denna låten spelas mycket på min data ;) Och jag sjunger för fullt varige gång den spelas ;) Tycker om denna låten ;)





Denna låten spelas ofta me ;) Och här sjunger jag oxå för fullt när den spelas ;) Och jag är inte långt ifrån o låta som dom gör när dom sjunger ;)




Denna låten tycker jag om o sjunga till me ;)

Av Malin - 12 augusti 2012 11:14

Ny dag o nya tag!

Nu blir det o fixa frukost o äta och sen blåsa upp Filicias pool o låta henne bada lite ;)

Sen ska vi ta och gå ut och gå en runda idag igen ;) Men inte så långt som sist. Men hälften av rundan ska jag gå iallafall ;)

Har sovit sådär ikväll. Måste fixa mig en redig säng och sen vill jag ju sova bredvid min Snygging. Men det kan jag ju inte. Men hoppas på att få vara nära han snart <3

Men nu ska jag ta o äta. ha det så gött.

Ovido - Quiz & Flashcards