mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Malin - 18 augusti 2012 18:07

Hehehehehe kom på något jag kan köpa o ha hemma ifall hjärtat skull vilja testa det med mig hehehe <3

Något jag skulle kunna tänka mig o bli utsatt för iallafall ;) Va säger du om det hjärtat mitt?? ;) <3 <3





Hehehehehehe va sägs hjärtat <3

Av Malin - 18 augusti 2012 14:39

<

Eventuellt på måndag eftermiddag så hämtar jag denna sängen ;)
Lagom stor säng ;)

Passar på när den ändå bara kostar 400kr o madrasserna ingår ;)

Så nu snart slipper jag den obkväma resesängen ;)

Av Malin - 18 augusti 2012 12:51

Jaha då blev det 9timmars sömn inatt. Va skönt o lyckas sova lite längre för en gångs skull.

Men tror jag vet varför jag sovit dåligt. Har varit så orolig för hjärtat mitt när han va på sjukan och sen är nerverna inte på sin plats nu inför skolstarten igen. För brukar annars sova länge när jag är barnfri men har vaknat runt 7 nu några dagar o inte kunnat somna om.


Men nu har jag lyckats sova ut lite iallafall och har haft fina drömmar om mitt hjärta <3 <3



Nehe ta o kliva upp ur sängen o klä på sig nu o se om alla är vakna så jag kan dra igång högsta volymen. Men först ska jag fixa frukost o fylla tvättmaskinen med tvätt ;)
O sen hoppas på o se hjärtat mitt på msn senare <3 <3


Ha det så gött så länge ;) bye

Av Malin - 18 augusti 2012 01:44

Jag måste ta mig i kragen och börja tänka frammåt och glömma det förflutna!!!


Men varför ska det vara så himla svårt för!!!


Är förbannad på mig själv just nu och alla som sabbat mitt liv! :(


Varför!! Varför just jag!! Varför har jag haft sådan himla otur under mitt liv! VARFÖR just jag??!!

Är ju inte ensam om o råkat ut för sånt här skit heller. Styrke kram till alla som står på sina fötter igen efter o blivit sexuellt utnyttjade eller mobbade.


Jag är förbannad på 2 av mina bröder för dom har båda varit me o sabbat mitt psyke!! Men ni är mina syskon o jag förlåter er. Men skadan sitter kvar hur jag en gör! Vet att ni va unga och saknade vätt i skallen då!! O jag vet ni ångrar er över allt på denna jord för vad ni gjort. Men det hjälper inte mig!! FAN!!



VARFÖR!!!


O att min Idiot till far kunde komma undan det han gjort mot mig o min ende helbror, det fattar jag inte!!
Det är helt sjukt att rätten o allt las ner när det gällde min far som utnyttjade oss sexuellt!!



Har ju inte blivit utsatt sexuellt 1 gång bara utan hela 6 gånger!!!!! Varför just jag!! :( Varför :(


Är så mycket jag vill göra men kan inte :( Är så himla förstörd på grund av all skit :(




O jag hatar alla mobbare!! För ni har oxå förstört mitt liv!! Har inget självförtroende alls knappt :( Är så sjukt jobbigt o alltid höra mig själv säga att: vad jag en gör så gör jag fel!! Ne så kan du inte göra! Det kan vara fel! Tänk om jag gör fel! Tänk om han inte gillar det! tänka om han inte ville att jag skulle göra så! Vad tänker han/hon om mig nu då! Tänk om han/hon tänker illa om mig nu! Han kanske tycker jag är värdelös på detta! Tänk om jag skriver fel! Allt detta plus mycket mer far runt i mitt huvud 24timmar varje dag året om :(


Den största spärren jag har är fan efter all mobbning nu när jag läser vad jag skrivit!! Så tack så himla mycket alla ni som mobbat o kränkt mig i alla mina år i skolan och ni som fortfarande mobbar mig nu under komvux!!!


Alla gör vi fel ibland!! Men varför ser alla bara mina fel för?! O inte sina egna fel !! :(


Att jag lever är fan ett under!! Har haft självmords tankar ofta en gång i tiden!! Men jag vann den kampen 2009!! För ni ska inte få vinna över mitt liv. Jag tänker fortsätta kämpa även om jag får kämpa tills jag dör!! Jag är en kämpe o tänker fortsätta kämpa.





Jag har hittat världens underbaraste kille nu eller det va han som hittade mig <3 Och han har gett mitt liv en mening ingen. Han har vunnit mitt hjärta <3 Mitt hjärta tillhör honom, min dotter o hans dotter o ingen annan. Han är allt jag kunnat drömma om. Skulle gör vad som hällst för o få vara hos honom nu o för alltid <3



Nu har jag lättat lite på trycket i huvudet som jag hållt inne i några år. Så nu ska jag ta o försöka sova lite o drömma om mitt hjärta <3


ha det så gött. Bye

Ovido - Quiz & Flashcards