mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Malin - 28 augusti 2012 21:56

Bevis på att du är kär ... ♥ ♥ ♥ ♥
1. Du känner dig avundsjuk när du ser personen med någon annan
2. Du kan läsa sms från personen om och om igen
3. Bara av att höra hans/hennes namn ler du.
4. Du kan sakna personen, fast ni precis har träffats
5. Du ler för dig själv när du tänker på honom/henne
6. Medan du läste detta, var det bara en person du tänkte på!
Jupp <3 Hjärtat mitt tänkte jag på <3

 

Saknar hjärtat mitt sjukt mycket :( Hoppas att han får igång internet igen snart. Blir knäpp av oron o väntan.

 

Vill vara hos hjärtat mitt nu o för alltid. Hoppas vi kan träffas snart <3 O hoppas tiden går snabbt till juni. för då är jag färdig med min utbildning o är inte längre låst här nere.

 

Nehe nu orkar jag ej skriva mer...håller på o frysa ihjäl i mitt rum. så skall försöka sova nu o drömma många underbara drömmar om mitt älskade hjärta Micke <3

 

Så natti natti!

Ovido - Quiz & Flashcards