mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Malin - 26 augusti 2012 15:54

Jaha när man väl skulle ut för o klippa så förvandlades himlen till grått o tråkigt o så började det blixtra o ha sig! Så blir o klippa imorgon om jag har tur med vädret då. För innan den 1 september ska det vara klippt o fint här! För då kommer hyresvärden på besök!


Får se om grannen tar dig i kragen o klipper innan jag skommer hem från skolan om det är väder till o klippa ute någon dag denna veckan!!


Så nu blir det o sitta o tråka vid datan o hoppas åskan inte hamnar ovanför oss! För jag är rädd för blixtar o åskan!


Men men ha det så gött så länge. Själv skall jag sitta o dagdrömma om mitt älskade hjärta o hoppas vi kan träffas snart o att han fortfarande är intresserad av o komma när han har semester nästa gång <3 <3 <3


Av Malin - 26 augusti 2012 14:57

Nu är jag lycklig igen =D


Efter att ha gått här hemma i 4:a dagar o funderat på o ringa hjärtat mitt o prata med han men inte ha vågat då jag varit rädd för att hjärtat inte velat prata med mig så fick jag idag efter att mamma stått o peppat mig om o ringa så ringde jag mitt älskade hjärta <3 <3 <3


Gud så mysigt det va o få höra mitt älskade hjärtas röst <3 Har saknat hjärtat mitt sjukt mycket och nu är jag inte längre orolig <3 Det har inte hänt några fler olyckor och hjärtat har inte lämnat mig heller <3

Det är bara ett stort o jobbigt problem med hans internet som inte alls vill funka. O mobilen låter inte han skicka sms. Men snart så funkar allt igen förhoppningsvis.


Hjärtat skulle testa ikväll igen o se om hans modem vill funka o vill det inte det så blev han tvungen o fixa ett nytt modem. Tycker synd om hjärtat mitt. Modemet han har nu är bara 2 veckor gammalt. Jobbigt att det strular så här som det gör när det är så nytt. Dom är ju inte så billiga modem.


Men snart får jag se hjärtat mitt igen på msn hoppas jag <3 <3 Är extremt kär i hjärtat mitt <3 Är så lycklig över att vi fick kontakt jag o hjärtat <3 Hoppas det blir hjärtat o jag för alltid <3 Det är min stora dröm :) Hoppas den slår in <3



Nehe nu ska jag ta o gå ut och göra grannens jobb!!! Är sjukt trött på att hon hela tiden ska skita i o klippa gräsmattan!! Vi får alltid ta över och klippa för att det ska bli gjort! O hyresvärden är inte glad på henne att hon gör som hon gör! För vi ska faktiskt turas om med gräsmatten men det har blivit vi som fått ta gräsmattan. 3 gånger har grannen klippt gräsmattan bara! 2 gånger bara halva gräsmattan så vi fick ta resten o 1 gång har hon klippt hela!


Men men nu blir det arbete. Och dagdrömma om hjärtat mitt <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards