mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Malin - 14 augusti 2012 14:51

Idag skulle Filicia vara på dagis till efter lunchen och det gick bra och maten den va god ;)


Men under dom timmarna som filicia va på dagis idag så gick jag till stallet och va där och myste kring hästarna och pratade med marie som jag jobbade med under mina praktiker på ridskolan ;)

Hjälpte till lite me ;) Va några ungar på läger där som skulle ut o rida så jag hjälpte till med o hålla häst och spänna sadelgjorden me :)


Så nu är jag extremt sugen på o ha häst igen. Men tror inte jag kommer kunna skaffa häst någon gång i mitt liv :(

Lilla spinks är trötter.


Hela denna veckan blir att Filicia ska vara på dagis tills efter lunch varige dag nu och jag ska vandra o tråka inne i stan dom timmarna hon är på dagis. Tycker att det ska gå fler bussar mellan vetlanda o korsberga! Men går nog o myser i stallet dom flesta dagarna ;)


jaha så nu vet jag inte vad jag ska hitta på resten av dagen mer en att hoppas på o få se hjärtat mitt på msn senare


Eller jo jag ska ta och koppla in ljud uppe i mitt rum och sen ta och försöka plocka upp lite saker och sätta upp vissa saker ;)


Ha det så gött.

Ovido - Quiz & Flashcards