mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Malin - 20 augusti 2012 21:18

:( idag har jag haft fullt upp med skolstarten och sen vid 12 så blev jag upphämtad o så åkte vi o hämtade mamma o sen tillbaka in till stan igen o till sjukan med mamma då dom ville ha ett blodprov från mamma för o kolla njurvärdet.


Sen blev det iväg till kvantum o handlade som tog någon timme sen blev det Willys o handla yttligare lite mat o sen in till djuraffären o köpte hundmat och sen iväg till Ö&B där jag köpte persenning (Eller hur det stavas) För ifall det skulle regna när vi skulle hämta sängen.

Men när vi väl kom ut till bilen när vi va färdiga på Ö&B, så startade inte bilen!! Batteriet hade dött. Så jag fick putta bil ett bra tag, Men den vägrade starta.

Så då blev det panik me o fixa någon me startkablar, o när vi väl fick tag i någon som kunde hjälpa oss, så tyckte jag att vi testar o rulla igång bilen igen nu när den fått vila!! Så vi puttade o den startad denna gången ;) Tur det, så blev o ringa o säga till att vi inte behövde hjälp längre.

Så då åkte vi hem med varorna vi hade handlat o dumpade av mamma o sen iväg till bonden o hämtade släpet o sen iväg o hämtade sängen ;)

Så nu har jag en stor o rymlig säng ;) Nu saknas bara hjärtat mitt bredvid mig i sängen <3 <3


Har hållt på o loggat in på msn på mobilen flera gånger idag, med hopp om att få se hjärtat mitt på msn men har ej sett han och har trodligen missat när han varit inne då min mobil loggar ut mig från msn på mobilen väldigt ofta o jag märker inget förens jag tar upp mobilen o kollar den när jag väl hade händerna fria :( Så idag har jag ej fått prata med mitt hjärta på msn :(
Skickade 1 sms till han när jag hade kommit hem idag o fick inget svar o skickade ett nytt sms för en stund sen o då fick jag svar :)

Men då fick jag lite dåligt samvete då han sov o jag väckte han :( Ber jätte mycket om förlåt för att jag väckte dig hjärtat mitt.
Men hoppas på o få prata med hjärtat på msn imorgon. För imorgon har jag inte massa saker o göra mer en vara i skolan från 08:15 till 15:00/15:30.


Hehe och hela denna veckan så ska vi läsa om Dryck/alkohol (Som kursen heter på schemat) ;) Sen är vi lediga nu på fredag me ;) Sååå gött ;)


Sen fick vi veta att det blir 4-5 veckor i skolan nu och sen ska vi ut på 6 veckors praktik :O

Va ju ingen kort praktik det där ju :S 2 veckor på ett servirings ställe och 4:a veckor i ett kök skulle vi ha sa dom. Blir ju intressant då det inte finns många serverings ställen i vetlanda tydligen sa läraren.


Hahahaha vet ju vart jag hade sökt praktik någonstans om jag hade varit barnfri i 2 veckor iallafall o om jag hade kunnat vara hos hjärtat mitt den stunden ;) Men tror ej skolan skulle gått med på det o vet ej om hjärtat viljat det? Men finns kanske en möjlighet till det? Vem vet. Men fantisera kan man ju göra.


Nehe nu ska jag ta o sova så jag orkar med morgondagens skoldag. Är helt slut i kropp o ben efter denna dagen med o vandra i en butik i några timmar och sen putta igång bil. Benen värker redan nu nämligen så har säkert träningsvärk imorgon :( Blää för träningsvärk!


Men men natti natti allihopa. Nu ska jag sova o drömma massvis om mitt underbara hjärta <3 <3 <3 <3  ha det så gött ;)

Ovido - Quiz & Flashcards