mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Malin - 24 augusti 2012 19:39

Hur jag känner!


I feel lost without you.
You are my life and my everything.
I don't want to live without you.
I feel sad for everyday without talking to you.
My heart belongs to you my love and the kids, nobody else.
And baby, i am not looking for your money! Im looking for your heart and soul.
And my love i´m afraid that i´m loosing you.
But i hope that i never will loose you my love.
You have won my heart, my heart is yours and i hope i can win your heart to.


Maby i´m crazy, But i love you my sweet heart.

Av Malin - 24 augusti 2012 14:23

Jag sitter vid datan i hopp om att få se hjärtat mitt logga in på msn o vill ju inte missa när hjärtat kommer in på msn.


Men nu har jag väntat varige dag efter skolan sen i måndags så nu blir det o gå ut o gå en runda med Filicia och Mimmi för att fördriva tiden o hoppas på att kunna bli av med deppigheten som jag förföljs av.


O jag hoppas att internet o hans telefon snart funkar som det ska igen då det krånglar massor för hjärtat där uppe.


Men men nu ska jag snart ta o väcka min älskade dotter o förbereda oss för o gå ut o gå en runda ;)


O jag saknar mitt hjärta sjukt mycket o kan inte sluta tänka på hjärtat mitt.


Livet har sina upp o ner gångar men det är bara o lära sig o leva med dom o stå ut o bita ihop.


Men men nu ska jag komma igång. ha det gött

Av Malin - 24 augusti 2012 13:09

           

Av Malin - 24 augusti 2012 09:59

Fan vad jag hatar när folk ringer mig när jag skriver på mobilen!!! Nu försvann allt jag höll på o skriva här!!!

Men men sitter utanför sko kanonen nu o väntar på att dom ska öppna. O dom öppnar vid 10:00.

Så sitter här o tänker på hjärtat mitt o undrar vad jag har gjort för fel? Eftersom han knappt pratar med mig längre. Men det är ju dumt av mig o tänka så. Jag tror på mitt hjärta o hoppas på det bästa. Mer kan jag inte göra.
Hjärtat är det bästa som har hänt mig. Han är allt jag drömt om o då menar jag han som person. Pengarna bryr jag mig inte om.

Nehe nu ska jag in o köpa mig ett par skor. Tänker o saknar mitt hjärtta sjukt mycket.

Ha det så gött så länge.

Ovido - Quiz & Flashcards