mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Malin - 19 augusti 2012 18:22

Nu har mitt humör rasat :(

Är deppig och sur och irriterad :(


Min bror såg till att jag blev väldigt sur o irriterad nu!! han lovade o göra chokladbollar men skiter i det o går upp på sitt rum istället o tänker göra chokladbollarna om någon timme tydligen!! Jag som satt o väntade där nere på att han skulle komma ner igen o börja fixa chokladbollarna!

Men sen är jag skit deppig me :( O det är inte min bror som sett till. Röksuget gör mig extra känslig och ser till att jag deppar ihop totalt för små saker :(


Men är som jag är idag me då jag har haft samma plåster i 2 dagar nu och inte använt mig av något annat hjälpmedel idag :( Så är väll därför jag är så extremt sugen på o röka just nu :(


O jag vill inte sitta här hemma heller :( Jag vill vara hos mitt hjärta :(


O är rädd för o råka göra eller säga något dummt till hjärtat nu me när jag håller på o slutar röka och är extremt irriterad och lätt deppar ihop för små saker :(

Gud va det här me o sluta röka är jobbigt :( Kan det inte bara gå över :( Vill inte må så här dåligt :(


Bara den att börja gråta för ingenting är sjukt jobbigt :(


Kommer jag värkligen att stå ut :(

Av Malin - 19 augusti 2012 17:35

Jaha har bestämt mig för o lägga mig vid 21 idag. Är så extremt rastlös och röksugen och deppig så jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu :( Så då tar jag o lägger mig istället så försvinner alla tankarna iallafall.

Eller jag lägger mig så fort min bror är färdig med chokladbollarna o har delat upp dom till oss 3 här hemma om han nu ens gör några! För han försvann upp på sitt rum nu.

Hjärtat mitt har haft fullt upp idag. Han skulle grilla med sina kollegor ikväll. Så fick prata en liten stund me han idag innan han bara försvann från msn.

Men hoppas jag får prata med han imorgon istället då. Önskar jag kunde vara hos han istället o få träffa han varje dag o få sova bredvid han varje natt o få finnas där för han o hjälpa han under dagarna o umgås o mysa m.m


Hoppas jag aldrig förlorar hjärtat mitt.

Nu ska jag gå upp till mitt rum igen innan jag flippar ut.


ha det så gött. För det har inte jag just nu.

Av Malin - 19 augusti 2012 15:51

Jaha imorgon börjar man skolan igen ;)

Ska bli skönt för då kommer man hemmifrån varje dag under veckorna och får umgås med annat folk en familjen.
Och nu kommer sandra tillbaka som har varit mamma ledig hon me ;) Hon fick en dotter några månader efter jag hade fött Filicia ;)


Så nu får jag iallafall någon i klassen som jag har lättare o prata med ;)


Så imorgon blir det 2 timmars skoldag bara o efter skolan hämtar jag en säng ;) Sen blir det in till stan igen och ha mamma med sig så vi kan handla lite ;)


Sen är det skönt att skolan är igång me för då vet man att tiden den går någerlunda snabbare tills man slutar våren 2013 ;)


Sen så kom jag o tänka på hur mycket pengar som jag kommer spara varje år nu när jag inte röker ;) 10800kr/år ;) Så dom pengarna ska jag lägga undan o spara till något extra ;)



Ovido - Quiz & Flashcards