mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Malin - 15 augusti 2012 21:37

Mitt hjärta har varit med om en arbetsolycka såg jag att han har skrivit på kamrat :(

Jag får inget svar från han när jag skickat sms :( Är jätte orolig nu :( Vill veta vad som har hänt och hur det är med han och hur allvarligt det är :( Men jag får inga svar alls :( Att inte veta vad som har hänt och hur allt ligger till gör mig extremt orolig :(

Hur ska jag kunna sova nu :( Önskar jag va vid hans sida nu o kunna finnas för han :(

ahh jag får panik av o inget kunna göra och att jag inte får något svar :( Är skit orolig nu ju :(

Tänker massor på dig mitt hjärta och hoppas allt blir bra med dig <3 Önskar jag kunde va hos dig nu.

Krya på dig hjärtat mitt. Saknar o tänker massor på dig <3

Av Malin - 15 augusti 2012 19:19

Hade ett prov som skulle göras idag och jag hade 4 timmar på mig att bli klar med provet och blev klar på 2 timmar :D


Provet bestod av 7 frågor och jag hoppas jag klarade mig på provet nu så det får jag se vad resultatet är imorgon förhoppningsvis ;)




Börjar bli lite smått orolig :( Men vet att hjärtat mitt har ett krävande jobb och att han är väldigt aktiv efter jobbet.

Har skickat sms till han idag och väntar på svar. Hoppas allt är bra med han o att det inte har hänt honom eller hans dotter något. Önskar jag bodde hos han nu istället så man slapp vara så här hämskt orolig varige dag över att något hämskt kan har hänt honom eller hans dotter. Eller att man ska bli lämnad :(


Är så rädd för att jag ska råka se till att han tröttnar på mig o inte skulle vilja veta av mig igen :( Avskyr att jag är så osäker o feg av mig :( Kan oxå vara väldigt på trängande omedvetet ibland :(


Men jag är extremt kär i hjärtat mitt och jag hoppas för allt i världen att det blir han o jag <3

Men jag kan bara hoppas. Och hade jag haft körkort och en bil så hade jag åkt o hälsat på han direkt om han skulle säga att jag fick komma <3

     


Men men. nu ska jag ner i källaren o sortera lite och kolla tvätten och sjunga högt och hoppas på att hjärtat kommer in på msn snart


Ha det gött. bye

Av Malin - 15 augusti 2012 14:32

Du är det bästa som har hänt mig <3

Stanna hos mig:
Lär mig tro på kärlek,
lär mig lita på känslor.
Få mig att älska
såsom jag en gång kunnat.
Älska mig och var ärlig
så att jag ännu en gång
kan känna tillit och trygghet,
så stanna hos mig för Alltid! Snälla <3



 



Varför vi älskar er killar!
*Sättet ni ser ut på när ni kliver ur duschen meden handduk slarvigt knuten runt höften.
*De där djupa rösterna ni får på morgonen.
*Rufsigt hår när ni är nyvakna.
*Sättet ni så sexigt tar av er tröjor och skjortor på(helt olikt hur vi tjejer klär av oss).
*Att ni direkt förlorar ca 75% av era hjärnkapaciteternär ni smeker insidan av våra lår.
*Att ni hur lätt som helst kan få oss på bra humör bara genomatt titta på oss med hundögon tills vi börjar le.
*Den där otroligt sköna känslan när ni kysser oss i nacken.
*Sättet ni sätter händerna mot våra höfter och går bakomoss när vi ska gå igenom ett rum fullt med folk.
*Den naturliga parfymen, doften.*Sättet då våra händer känns så otroligt små inuti era.
*Det där gulliga, frustrerande ansiktsuttrycket ni fårnär ni försöker få av oss bh:n utan att lyckas.
*Hur ni erbjuder oss att låna era jackor, trots att ni barahar en t-shirt under och det är jättekallt.
*Hur ni ser ut som små barn när ni sover,trots att ni är hur tuffa som helst när ni är vakna.
*Ni är så maskulina, helt enkelt underbara

Av Malin - 15 augusti 2012 12:19

Hatar att vara sjuk :(
Har åkt på feber o halsont o en extrem huvudvärk och mår smått illa o snuvig och ömm i hela kroppen. Så förkylning på gång :(
Men den måste vara borta innan måndag! För tänker inte starta terminen i skolan med att jag är sjuk. Nej nej.

Filicia fick åka hem till sin pappa idag då jag ej orkar vandra inne i stan sjuk medans hon är på dagis på inskolning så hennes far fick ta över dom 2 sista dagarna på inskolningen då han bor inne i stan och kan ju vara hemma när hon är på dagis, och sen så har jag 2 slutprov att bli klar med innan fredag me och klarar ej av proven med Filicia hemma :( 1 prov idag som jag har 4 timmar på mig o bli klar med och sen ett prov på fredag där jag bara har 1 timme på mig o bli klar. Hade jag varit frisk så hade jag klarat av proven med Filicia hemma. Så hoppas jag klarar det bara. Ömmar i hela kroppen och sen huvudvärk på det o sen sitta o anstränga sig med prov..det här blir kul!

Får se om hjärtat mitt kommer in på msn senare <3 Tänker och saknar han massor <3

Nehe försöka äta frulle nu sen läsa i skolboken inför provet. ha det så gött.

Ovido - Quiz & Flashcards