mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Malin - 16 augusti 2012 14:48

Är så rädd för att jag ska förlora mitt hjärta :( Är så rädd för att jag ska råka göra eller säga något fel eller att jag inte duger mitt i alltihopa :(


Jag är som jag är och oroar mig lätt. Men jag tror på mitt hjärta och hoppas på det bästa och att det blir han och jag.

Ja jag har fastnat totalt för han, även fast vi inte har träffats mer en via cam på msn. Han har vunnit mitt hjärta och jag vill aldrig förlora han. Han är allt jag har drömt om.

     


Och jag kämpar för fullt för o inte bli svartsjuk då jag lätt bli svartsjuk i vanliga fall.

Men vad ska jag bli svartsjuk på? Jag tror på mitt hjärta o på vad han säger. Så bryr mig inte om att andra skriver o pratar med han på kamrat. Att jag valt o strunta i att prata med någon annan är ju mitt val. Men för mig finns det bara en jag vill prata med och det är hjärtat mitt. Bryr mig inte om någon annan. För jag är kär så jag vet inte vart jag ska ta vägen och önskar att jag inte pluggade just nu, för då hade jag inte varit fast i småland i 1 år till, men jag måste sköta skolan denna gången.Tänker inte sabba det denna gången. Jag sabbade gymnasiet och det räcker. Inte en gång till att jag ska sabba skolan.


Är sjukt stolt över mig själv just nu då jag inte fått ett enda IG en så länge under min tid på komvux. Det är stor skillnad det från gymnasiet där jag hade 6G o resten IG. Så nu ska jag kämpa och hoppas att 1 år går så snabbt som möjligt. Har ju läst pedagogisk ledarskap nu under sommaren som det visade sig att jag ska läsa nu sista året på kockutbildningen. Så nu ska jag försöka läsa lite Matte istället när dom andra pluggar pedagogisk ledarskap eller om jag hittar något annat lätt ämne att läsa istället.



Men just nu lever jag på hoppet att det kommer bli jag o hjärtat. Vill leva mitt liv med honom. Finns ingen tvivel om det.
Men kan inte ricktigt förstå varför någon skulle vilja ha ett psykfall som mig? Men hans ord angående min skada värmer och ger mig hopp. Så jag hoppas för allt i världen att jag kan vinna hans hjärta med och att det blir han och jag i framtiden


Men men nu ska jag sluta tjata. Ha det så gött. Tänker o saknar mitt hjärta <3

Av Malin - 16 augusti 2012 12:39

Jaha nu ska jag sluta röka.
Lovat är lovat och jag lovade min mamma att om hon lyckades sluta röka så ska jag sluta röka när mina cigg va slut.
O mina cigg tog slut igår. Så nu blir det o kämpa på med o lyckas sluta röka o hålla humöret på topp och det tror jag ska gå. För jag vill sluta röka så ;) Men är orolig över mitt hjärta och det gör det jobbigt o sluta röka nu men jag ska kämpa på.

Hjärtat mitt har hört av sig idag på kamrat så nu vet jag vad som har hänt och att han mår sådär. Tycker synd om mitt hjärta. Vill vara hos han nu o finnas vid hans sida. Vet vad som hänt och vet varför jag ej fick svar på mina sms då mobilen är kvar på jobbet. Men hur skadad han blev vet jag inte :( Bara att han mår sådär. Men han fick en takbalk på  benen o ryggen när han va i ett brinnande hus o jobbade igår :(

Går miljoner tankar i mitt huvud just nu. Är orolig för mitt hjärta. Vill så gärna vara hos han nu o för alltid.

Hoppas att allt går bra för mitt hjärta och att han får komma hem snart och att han snart mår bättre.

Tänker och saknar mitt hjärta massor <3

Av Malin - 16 augusti 2012 00:33

Tårarna dom rinner längst med min kind just nu :( Jag är så orolig över hur mitt hjärta mår och över vad som har hänt :( Men jag får inget veta och det gör mig ledsen och jätte orolig :(


Känner mig helt värdelös just nu då jag inget kan göra. Vill finnas vid hans sida nu, men kan inte ta mig till han :( Och det gör otroligt ont att inte kunna göra något och att ej få finnas vid hans sida och att jag inget får veta   

Ovido - Quiz & Flashcards