mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Malin - 13 augusti 2012 20:33

Har ej mått så bra under 3 veckors tid då jag har haft en jobbig huvudvärk varje dag. Men nu är det värre. Nu har jag ännu värre huvudvärk och hals ont o börjar bli snuvig. Men tror jag vet varför. Men skönt o få det nu så man slipper vara sjuk första veckan i skolan. Fast är ju sjuk sista veckan på distans skolan. Men det hindrar ju inte mig från o plugga då man är ju endås hemma o pluggar ;)

Och trött är jag då jag bara fick 4 timmars sömn inatt. Men själv göra själv ha.

Men nu ska jag ta och tömma o fylla tvättmaskinen och hänga upp tvätt och sen ska jag ta och gå o lägga mig och hoppas på o få fina drömmar om hjärtat mitt   

Att va så här kär som jag är trodde jag inte att man kunde vara Men det är en underbar känsla   


Men men nu ska jag få något gjort. Hörs imorgon igen. Bye

Av Malin - 13 augusti 2012 14:30

Idag ska jag ta o städa hoppas jag. Igår blev det o byta rum istället för o städa. Så idag hoppas jag på att jag ej blir avbruten så jag kan städa ;) Ska försöka bli klar med städningen innan hjärtat mitt kommer in på msn om han får igång sitt modem igen ;) Annars får han vänta en liten stund eller hålla mig sällskap medans jag städar <3


Filicia ska få bada lite först och sen blir det o plocka undan o dammsuga o skura lägenheten och hämta upp lite saker från källaren o sätta upp i mitt rum ;)


Ha det gött ;)

Av Malin - 13 augusti 2012 14:09

Då gick man upp vid 05:45 idag då jag försov mig och sen blev det o åka in till stan vid 06:23 för att man skulle vara hos tandläkaren vid 07:30.


Besöket gick bra och fick veta att jag har 3 hål som ska lagas nästa vecka och så va dom på mig om att jag inte får glömma o borsta tänderna då jag har många tänder som visar att det är hål på väg. Så nu blir det o köpa flour mun skölj och tandtråd och börja skärpa mig med tandborstningen.


Så nästa vecka blir en bra start på första veckan i skolan med att ta ledigt några timmar på torsdagen för att laga hål.



Men men. Imorgon blir det o fortsätta med inskolningen på dagis med Filicia


Nehe nu ska jag ta upp min dotter som inte alls vill sova middag. hon är trött men hon verkar tycka att en timmes sömn inne i stan räckte. Så nu ska hon få bada i sin pool ;) <3

Filicia nöjd och glad över o få bada <3



Idag har jag fått chatta med hjärtat mitt <3

Ovido - Quiz & Flashcards