mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Malin - 31 augusti 2012 15:51

Idag efter att Filicia varit hos mig i 1 timme så snubblade Filicia på mammas nya gardiner som va lite för långa o smällde i bakhuvudet rejält i golvet. Lät så högt att min lillebror reagerade uppe på övervåningen o Filicia skrek som aldrig förr och sen va hon helt frånvarande och hängig och kunde inte uppfatta vart olika ljud kom ifrån o hon tittade på mig o hennes blick sa vem är du. Så jag ringde 112 o dom skickade en ambulans o ambulansen sa det ej verkade vara någon fara. Men dom ville att sjukhuset oxå skulle kolla till Filicia. Men Filicia piggnade till under resan in till sjukan i ambulansen så dom kollade inte Filicia utan skickade hem oss direkt. Men jag skulle hålla koll på Filicia ifall hon skulle ändra på sig under 2 dagar nu.
Men just nu är hon pigg o allert.


Idag har mitt älskade hjärta ej varit inne på kamrat. Hoppas att modemet kommer snart så vi kan höras via msn igen. Saknar mitt älskade hjärta otroligt mycket.

Tänker o saknar hjärtat mitt sjukt mycket. :( <3

Nehe städa nu då hyresvärden kommer imorgon o jag skall skriva på kontraktet ;-)

Ha det så gött :-)

Ovido - Quiz & Flashcards