mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Malin - 11 augusti 2012 22:49

Måste ta tag i mitt liv och börja röra på mig mer så kanske jag får tillbaka matlusten. Har under 18 månader svält mig ner i vikt istället för o träna typ. Men har omedvetet svält mig ner i vikt, har inte haft matlust bara.

Så nu ska jag ta och försöka gå en runda på 8-9km om dagen och så småning om ska jag börja jogga längre o längre sträckor me så jag får upp min kondition igen och blir av med lite fett på låren och magen och för hoppnings vis blir bättre i mina fotleder och får tillbaka matlusten ;)

Av Malin - 11 augusti 2012 19:13

Satan vilken träningsvärk jag har. Minsta lilla som jag rör mig så gör det skit ont och i mellan åt så viker benen sig nästan på mig av smärtan. Så med andra ord så måste jag ut och röra på mig mer eftersom jag fått sådan här träningsvärk av lång rundan igår.

Men nu ska jag lägga min älskade dotter och sen ta mig en dusch och sen hoppas jag få chatta med hjärtat mitt <3

Av Malin - 11 augusti 2012 17:39

Nu har jag färgat min mammas hår Blå/svart ;) Så nu är hon nöjd ;)

Hon har tjatat i 1-2 månader på att jag ska färga hennes hår och så har hennes rygg sett till att jag ej kunnat färga det dom gångerna som jag varit på väg o färga det.

Men nu är hon nöjd i en månad iallafall hehe ;)



Nu så sitter jag och lyssnar på hög musik för en gångs skull..är bara helgerna som jag kan lyssna på hög musik ;) Men inte för högt då jag har Filicia. Men som jag saknat mitt ljud från förstärkaren ;)


Sitter och väntar på att snyggingen skall komma in på msn me ifall han hinner idag <3 Han fick rycka ut på jobbet idag då det va ont om folk idag.


Denna låten spelas mycket här hemma nu: http://www.youtube.com/watch?v=cwuLj33YyPk

Och jag sjunger förfullt när den spelas ;) då jag tycker om den jätte mycket :)

Men nu får det bli en dusch med dottern o sen fixa mat till Filicia o sen lägga henne vid 19:00 ;)


Tänker och saknar min snygging massor <3

Av Malin - 11 augusti 2012 13:25

Jaha då vaknade man vid 09:00 idag och är fortfarande trött och vaknade med en hämsk tränings värk i höfterna och en extremt jobbig huvudvärk, har haft lika hämsk huvudvärk i 3 veckors tid nu :( Tillbaka till träningsvärken, min kropp är inte van vid o vandra 8km och det va ju massa jobbiga uppförsbackar me under min vandring till barndoms hemmet igår. Men men. Sammalnlagt med alla stegen jag tog under hela dagen igår så gick jag lite mer en 1 mil under hela dagen.

Inatt vaknade filicia vid 5 tiden o då blev det o gå upp o pussa o krama om henne o sen lägga henne igen så hon kunde somna om sen somna jag om igen o vid 9 vakna jag av att Filicia va vaken.

Så denna dagen blir det o ta det lungt och solen skiner o värmer gott så ska nog blåsa upp Filicias pool o fylla den me vatten så hon får bada lite idag ;)

Drömt om snyggingen har jag gjort inatt me <3 Önskar jag va nära han och fick se han varige dag och när man vaknar o öppnar ögonen så möts man av hans underbara ögon och närhet och hans armar runt om mig och att få somna bredvid han o få hålla om varandra o mysa <3


Men nu ska jag ta och färga min mammas hår. Hon har tjatat om att få håret färgat i 2 månader nu så nu ska jag färga hennes hår för engångs skull så blir hon nöjd ;)


Ha det så gött ;) bye

Ovido - Quiz & Flashcards