mallanthedarkgirl

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2012

Sjuk :(

Av Malin - 15 augusti 2012 12:19

Hatar att vara sjuk :(
Har åkt på feber o halsont o en extrem huvudvärk och mår smått illa o snuvig och ömm i hela kroppen. Så förkylning på gång :(
Men den måste vara borta innan måndag! För tänker inte starta terminen i skolan med att jag är sjuk. Nej nej.

Filicia fick åka hem till sin pappa idag då jag ej orkar vandra inne i stan sjuk medans hon är på dagis på inskolning så hennes far fick ta över dom 2 sista dagarna på inskolningen då han bor inne i stan och kan ju vara hemma när hon är på dagis, och sen så har jag 2 slutprov att bli klar med innan fredag me och klarar ej av proven med Filicia hemma :( 1 prov idag som jag har 4 timmar på mig o bli klar med och sen ett prov på fredag där jag bara har 1 timme på mig o bli klar. Hade jag varit frisk så hade jag klarat av proven med Filicia hemma. Så hoppas jag klarar det bara. Ömmar i hela kroppen och sen huvudvärk på det o sen sitta o anstränga sig med prov..det här blir kul!

Får se om hjärtat mitt kommer in på msn senare <3 Tänker och saknar han massor <3

Nehe försöka äta frulle nu sen läsa i skolboken inför provet. ha det så gött.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 april 2018 00:06

Länge sen man skrev här.   Men nu för tiden har man jobb och fullt upp. Inget jobb man vill ha visserligen. Men man får ta det när man inget annat får. Har fått stå ut där sen 3maj 2016 nu.   Men mår inge bra alls längre. Är så sjukt jävla tr...

Av Malin - 11 oktober 2014 20:48

Blir less o irriterad!!!!   Alla andra får ha skoj o kul o träffa andra o ha kul m.m men fan aldrig jag :(   När jag bodde i Skåne så va jag aldrig ensam en enda dag. Va alltid någon vän hemma hos mig eller så va jag hos en vän o umgicks. Ång...

Av Malin - 14 juli 2014 20:24

Samma visa varje år.   Blir alltid besviken o ledsen.   Skulle fixat min egna tårta idag men orkade inte så får väll fixa den imorgon. Eller ja bottnarna är ju köpta, men orkade ej fixa fyllningen o grädden o pyntningen. Så imorgon blir det t...

Av Malin - 9 juni 2014 14:30


    Nu så är det inte lång tid kvar tills den lille tittar ut <3 6/7 är BF <3 Längtar så jag håller på o dör. Men är sjukt orolig över förlossningen :S Orolig om jag hinner få ryggmärgsbedövningen eller ej. Är rädd att det kommer gö...

Av Malin - 1 mars 2014 19:31

Idag spelade Vetlanda Rugby Klubb vetlandas första Cup nogonsin och imorgon blir det någon match till för dom o spela ;) Dagens 3 matcher gick bra även trots att dom förlorade. Men dom kämpade på och klarade sig väldigt bra för o möta rutinerade ru...

Ovido - Quiz & Flashcards