mallanthedarkgirl

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2012

Sluta röka nu då.

Av Malin - 16 augusti 2012 12:39

Jaha nu ska jag sluta röka.
Lovat är lovat och jag lovade min mamma att om hon lyckades sluta röka så ska jag sluta röka när mina cigg va slut.
O mina cigg tog slut igår. Så nu blir det o kämpa på med o lyckas sluta röka o hålla humöret på topp och det tror jag ska gå. För jag vill sluta röka så ;) Men är orolig över mitt hjärta och det gör det jobbigt o sluta röka nu men jag ska kämpa på.

Hjärtat mitt har hört av sig idag på kamrat så nu vet jag vad som har hänt och att han mår sådär. Tycker synd om mitt hjärta. Vill vara hos han nu o finnas vid hans sida. Vet vad som hänt och vet varför jag ej fick svar på mina sms då mobilen är kvar på jobbet. Men hur skadad han blev vet jag inte :( Bara att han mår sådär. Men han fick en takbalk på  benen o ryggen när han va i ett brinnande hus o jobbade igår :(

Går miljoner tankar i mitt huvud just nu. Är orolig för mitt hjärta. Vill så gärna vara hos han nu o för alltid.

Hoppas att allt går bra för mitt hjärta och att han får komma hem snart och att han snart mår bättre.

Tänker och saknar mitt hjärta massor <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 april 2018 00:06

Länge sen man skrev här.   Men nu för tiden har man jobb och fullt upp. Inget jobb man vill ha visserligen. Men man får ta det när man inget annat får. Har fått stå ut där sen 3maj 2016 nu.   Men mår inge bra alls längre. Är så sjukt jävla tr...

Av Malin - 11 oktober 2014 20:48

Blir less o irriterad!!!!   Alla andra får ha skoj o kul o träffa andra o ha kul m.m men fan aldrig jag :(   När jag bodde i Skåne så va jag aldrig ensam en enda dag. Va alltid någon vän hemma hos mig eller så va jag hos en vän o umgicks. Ång...

Av Malin - 14 juli 2014 20:24

Samma visa varje år.   Blir alltid besviken o ledsen.   Skulle fixat min egna tårta idag men orkade inte så får väll fixa den imorgon. Eller ja bottnarna är ju köpta, men orkade ej fixa fyllningen o grädden o pyntningen. Så imorgon blir det t...

Av Malin - 9 juni 2014 14:30


    Nu så är det inte lång tid kvar tills den lille tittar ut <3 6/7 är BF <3 Längtar så jag håller på o dör. Men är sjukt orolig över förlossningen :S Orolig om jag hinner få ryggmärgsbedövningen eller ej. Är rädd att det kommer gö...

Av Malin - 1 mars 2014 19:31

Idag spelade Vetlanda Rugby Klubb vetlandas första Cup nogonsin och imorgon blir det någon match till för dom o spela ;) Dagens 3 matcher gick bra även trots att dom förlorade. Men dom kämpade på och klarade sig väldigt bra för o möta rutinerade ru...

Ovido - Quiz & Flashcards