mallanthedarkgirl

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2012

Vin provning i skolan idag

Av Malin - 21 augusti 2012 16:51

Fyy vad vin inte är gott alltså!

Vi läser 2 kurser denna veckan : drycker och ansvarsfull alkoholhanterin.

Och på drycker lektionen så hade vi vin provning o alla va vi tvugna o smaka o lukta o ha oss. Jag som avskyr vin :( Va 2 olika rödvin vi fick smaka idag. Billigt vin me. Kommer bli många smakningar på olika drycker under höst terminen. Så lär mig iallafall att kunna förmedla information och ge förslag på olika bra drycker utan att ens själv tycka om drinkarna ;)

Hehe kanske hittar något man tycker om me ;) vem vet hehehe ;)

Sen under ansvarsfull alkohol hanteringen så har vi läst o antecknat om alkoholens historia m.m


 Är ganska så intressant o lära sig faktiskt ;)

   


Nehe nu ska jag ner och hjälpa mamma med maten ;) Blir mammas berömda leverstuvning idag =) Såå efterlängtad leverstuvningen är :) Ska bli såå gott med mat idag ;) Äter som en häst när vi har leverstuvning o potatis me ^^

Men datan min den tar jag med mig ner ;) För mitt älskade hjärta kommer in på msn senare ;) Hjärtat skulle bara handla o sen skulle han komma in på msn senare <3 <3 <3 <3


Har saknat mitt hjärta sjukt mycket. 


Låg o skulle försöka sova igår men kunde inte somna då jag saknade hjärtat sjukt mycket. Tog mig 3 timmar innan jag lyckades somna igår. Men den nya sängen va skön o sova i när jag väl hade somnat iallafall. Men nu saknas bara hjärtat mitt bredvid mig i sängen me. Hoppas på att vi kan träffas snart <3

Får se om hjärtat mitt kan o kunde komma när han har semester o om hjärtat fortfarande vill komma då <3

Tänker o saknar mitt hjärta sjukt mycket :( <3 <3

Nehe nu ska det fixas med maten. Ha det så gött

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 april 2018 00:06

Länge sen man skrev här.   Men nu för tiden har man jobb och fullt upp. Inget jobb man vill ha visserligen. Men man får ta det när man inget annat får. Har fått stå ut där sen 3maj 2016 nu.   Men mår inge bra alls längre. Är så sjukt jävla tr...

Av Malin - 11 oktober 2014 20:48

Blir less o irriterad!!!!   Alla andra får ha skoj o kul o träffa andra o ha kul m.m men fan aldrig jag :(   När jag bodde i Skåne så va jag aldrig ensam en enda dag. Va alltid någon vän hemma hos mig eller så va jag hos en vän o umgicks. Ång...

Av Malin - 14 juli 2014 20:24

Samma visa varje år.   Blir alltid besviken o ledsen.   Skulle fixat min egna tårta idag men orkade inte så får väll fixa den imorgon. Eller ja bottnarna är ju köpta, men orkade ej fixa fyllningen o grädden o pyntningen. Så imorgon blir det t...

Av Malin - 9 juni 2014 14:30


    Nu så är det inte lång tid kvar tills den lille tittar ut <3 6/7 är BF <3 Längtar så jag håller på o dör. Men är sjukt orolig över förlossningen :S Orolig om jag hinner få ryggmärgsbedövningen eller ej. Är rädd att det kommer gö...

Av Malin - 1 mars 2014 19:31

Idag spelade Vetlanda Rugby Klubb vetlandas första Cup nogonsin och imorgon blir det någon match till för dom o spela ;) Dagens 3 matcher gick bra även trots att dom förlorade. Men dom kämpade på och klarade sig väldigt bra för o möta rutinerade ru...

Ovido - Quiz & Flashcards