mallanthedarkgirl

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2012

Pratat med hjärtat i telefon <3

Av Malin - 26 augusti 2012 14:57

Nu är jag lycklig igen =D


Efter att ha gått här hemma i 4:a dagar o funderat på o ringa hjärtat mitt o prata med han men inte ha vågat då jag varit rädd för att hjärtat inte velat prata med mig så fick jag idag efter att mamma stått o peppat mig om o ringa så ringde jag mitt älskade hjärta <3 <3 <3


Gud så mysigt det va o få höra mitt älskade hjärtas röst <3 Har saknat hjärtat mitt sjukt mycket och nu är jag inte längre orolig <3 Det har inte hänt några fler olyckor och hjärtat har inte lämnat mig heller <3

Det är bara ett stort o jobbigt problem med hans internet som inte alls vill funka. O mobilen låter inte han skicka sms. Men snart så funkar allt igen förhoppningsvis.


Hjärtat skulle testa ikväll igen o se om hans modem vill funka o vill det inte det så blev han tvungen o fixa ett nytt modem. Tycker synd om hjärtat mitt. Modemet han har nu är bara 2 veckor gammalt. Jobbigt att det strular så här som det gör när det är så nytt. Dom är ju inte så billiga modem.


Men snart får jag se hjärtat mitt igen på msn hoppas jag <3 <3 Är extremt kär i hjärtat mitt <3 Är så lycklig över att vi fick kontakt jag o hjärtat <3 Hoppas det blir hjärtat o jag för alltid <3 Det är min stora dröm :) Hoppas den slår in <3



Nehe nu ska jag ta o gå ut och göra grannens jobb!!! Är sjukt trött på att hon hela tiden ska skita i o klippa gräsmattan!! Vi får alltid ta över och klippa för att det ska bli gjort! O hyresvärden är inte glad på henne att hon gör som hon gör! För vi ska faktiskt turas om med gräsmatten men det har blivit vi som fått ta gräsmattan. 3 gånger har grannen klippt gräsmattan bara! 2 gånger bara halva gräsmattan så vi fick ta resten o 1 gång har hon klippt hela!


Men men nu blir det arbete. Och dagdrömma om hjärtat mitt <3 <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 april 2018 00:06

Länge sen man skrev här.   Men nu för tiden har man jobb och fullt upp. Inget jobb man vill ha visserligen. Men man får ta det när man inget annat får. Har fått stå ut där sen 3maj 2016 nu.   Men mår inge bra alls längre. Är så sjukt jävla tr...

Av Malin - 11 oktober 2014 20:48

Blir less o irriterad!!!!   Alla andra får ha skoj o kul o träffa andra o ha kul m.m men fan aldrig jag :(   När jag bodde i Skåne så va jag aldrig ensam en enda dag. Va alltid någon vän hemma hos mig eller så va jag hos en vän o umgicks. Ång...

Av Malin - 14 juli 2014 20:24

Samma visa varje år.   Blir alltid besviken o ledsen.   Skulle fixat min egna tårta idag men orkade inte så får väll fixa den imorgon. Eller ja bottnarna är ju köpta, men orkade ej fixa fyllningen o grädden o pyntningen. Så imorgon blir det t...

Av Malin - 9 juni 2014 14:30


    Nu så är det inte lång tid kvar tills den lille tittar ut <3 6/7 är BF <3 Längtar så jag håller på o dör. Men är sjukt orolig över förlossningen :S Orolig om jag hinner få ryggmärgsbedövningen eller ej. Är rädd att det kommer gö...

Av Malin - 1 mars 2014 19:31

Idag spelade Vetlanda Rugby Klubb vetlandas första Cup nogonsin och imorgon blir det någon match till för dom o spela ;) Dagens 3 matcher gick bra även trots att dom förlorade. Men dom kämpade på och klarade sig väldigt bra för o möta rutinerade ru...

Ovido - Quiz & Flashcards